سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بیمه شخص ثالث با شرایط باورنکردنی

 این روزها تاثیر تکنولوژی و سرعت رشد آن در زندگی ما ملموس‌تر از گذشته شده است تا جایی‌که بدون استفاده ازامکانات آنلاین، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها عملا جایی از زندگی روزمره می‌لنگد. خیلی طبیعی ست که این موج فناوری و اطلاعات، صنعت‌هایی با مکانیزم پیچیده‌تری چون " بیمه" را نیز فرا بگیرد.

خرید بیمه شخص ثالث با شرایط باورنکردنی

حتما تا به حال با این مسئله مواجه شدید که هنگام خرید بیمه یا تمدید بیمه نامه بدنبال منبع مطمئنی باشید که تمامی اطلاعات اعم از قیمت، سطح پوشش، رضایت از خدمات و ... را از تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه یکجا در اختیار شما قرار بدهد، تا مثلا برای خرید بیمه شخص ثالث براحتی می‌توانستید ارزانترین و مناسب‌ترین بیمه را انتخاب کنید!...

بیمی‌لاین سامانه خرید آنلاین بیمه از هر شرکت ارائه دهنده بیمه، بر بستر وب و اپلیکیشن است که توسط تیمی با سابقه در صنعت بیمه، مدیریت می‌شود و با رویکردی منسجم همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهد که دارا بودن پشتوانه‌ای چون تجربه خوب در این عرصه، خود به تنهایی باعث تضمین خریدی مناسب برای مشتریان‌اش است.

 بیمه‌نامه را آنلاین بخرید و رایگان تحویل بگیر

بیمی‌لاین سامانه فروش بیمه آنلاین

بیمی‌لاین علاوه بر اینکه بزرگترین تجمیع کننده شرکت‌های بیمه است خودش یکی از ارائه دهندگان بیمه  تحت  نظر بیمه مرکزی است که به همین دلیل هزینه‌های واسط فروش بیمه را به مقدار قابل توجهی  کاهش داده، علاوه بر این مزیت امکان بیمه شدن بصورت قسطی را نیز برای کاربران فراهم کرده  است تا وسیله نقلیه خود را بصورت آنلاین و قسطی بیمه نمایند.

خبر خوب دیگر اینکه! بیمی‌لاین هر هفته در کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامش خرید بیمه را برای یکی از مشتریان خوش شانس، به قید قرعه کاملا رایگان می‌کند!

 در وقت اضافه، خودتو بیمه کن !

بیمی‌لاین سامانه‌ای است که می‌توانید بصورت 24ساعته درخواست خرید بیمه نامه تان را در آن ثبت کنید که با در نظر گرفتن مشکلات خرید آفلاین بیمه نامه، مثل سردرگمی در انتخاب مناسبت‌ترین شرکت بیمه یا امکان مقایسه بین قیمت‌ها یا دریافت عدم یک مشاوره بی‌دردسر،  می‌توان گفت بیمی‌لاین بهترین گزینه است که تونسته  تمامی این مشکلات را بطور کامل حل کنه و شما به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز در کمال آرامش و راحتی با ورود به www.bimiline.com می‌توانید بیمه خود را انتخاب، شرکت‌های بیمه و قیمت‌ها را مقایسه و فرآیند خرید خود را تکمیل نمایید. 

اگر بدنبال ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث و یا هر بیمه‌ی دیگری هستید، کافیست تنها با 5 کلیک بیمه شوید و بیمه نامه را رایگان و بدون پرداخت هزینه‌ی ارسال،  درب منزل و یا محل کار دریافت نمایید!

برای خرید بیمه نامه شخص ثالث از وبسایت بیمی‌لاین باید اول:

بیمی لاین

  1. وارد وبسایت شوید و گزینه بیمه شخص ثالث را از بین سایر بیمه‌ها انتخاب نمایید
  2. کارت ماشین و بیمه‌نامه را کنار خودتان نگه دارید و فیلدهای انتخاب برند خودرو، مدل خودرو، سال ساخت، سابقه عدم خسارت و تاریخ انقضا بیمه نامه راپر کنید.

(برای بدست آوردن میزان تخفیف عدم خسارت بیمه، در صورتی‌که بیمه‌نامه‌ای که در دست شماست یکساله باشه و از کوپن‌های آن استفاده نکرده باشید باید عدد تخفیف درج شده را با عدد یک جمع کنید و به تخفیف یک سال اضافه نمایید) و در آخر هم تاریخ انقضا بیمه نامه را وارد می‌کنید و دکمه مقایسه قیمت‌ها را می‌زنید

بیمی لاین

  1. سپس لیستی از شرکت‌های بیمه بهمراه قیمت، سطح پوشش و میزان رضایت از پرداخت خسارت و ... را مشاهده می‌کنید.
  2. در قدم بعدی، شرکت بیمه‌گر مورد نظر را انتخاب و اطلاعات بیمه نامه و فردی را پر کنید.
  3. و در صورتی خرید نقدی می‌باشد تمام مبلغ و یا خرید قسطی، تنها با پرداخت پیش پرداخت بیمه خود را بخرید.

آیا بیمی‌لاین خدمات دیگری برای مشتریان دارد؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها بهنگام بروز حوادث رانندگی چگونگی ارزیابی میزان خسارت وارد شده است. خوب است بدانید که بیمی‌لاین تنها شرکت ارائه دهنده ارزیابی خسارت جمهوری اسلامی ایران است که تضمین می کند در این زمینه می‌تواند بهترین تسهیل کننده باشد. یعنی شما در هنگام بروز تصادف می‌توانید از خدمات ارزیابی و تعیین مقصر حادثه‌ی سامانه‌ی بیمی لاین بهرمند شوید.

بیمی‌لاین این خدمت را به عموم مردم ارایه می‌دهد و فرقی نمی‌کند از کجا بیمه خریده باشید، مهم این است که در لحظاتی که به کمک احتیاج دارید، کنارتان باشند.