سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول آبان 1396

در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون، این هفته به سراغ بازی اول شخص Sniper: Ghost Warrior و بازی رزمی The Executive رفته‌ایم.

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول آبان 1396

زومجی به صورت هفتگی در روز پنجشنبه، بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را برای علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های موبایل در اوقات فراغت آخر هفته معرفی می‌کند. هفته گذشته نیز بازی‌های متنوعی در زومجی معرفی شد که در لیست پایین می‌توانید پنج عدد از بهترین آنها را مشاهده کنید. در این هفته بازی‌ای مثل Sniper: Ghost Warrior را داشتیم که یک تجربه عالی از قرار گرفتن در نقش یک تک‌تیرانداز ارائه می‌کند و از طرف دیگر، بازی‌ای مثل Brutal Street 2 را داریم که یک بازی مبارزه‌ای با سبک و سیاق شورش در شهر ارائه می‌کند.

اگر بازی‌های پایین نظر شما جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های موبایل را معرفی می‌کند که می‌توانید از بخش معرفی بازی موبایل به تمامی آنها دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال فهرستی از بازی‌ها می‌گردید، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند.

بازی Sniper: Ghost Warrior

سری Sniper: Ghost Warrior با اینکه مجموعه بازی بی‌نقصی نیست، اما تجربه نسبتا خوبی از قرار گرفتن در نقش یک تک‌تیرانداز ارائه می‌کند. پس از انتشار سه نسخه از این مجموعه برای پی‌سی و کنسول‌ها، استودیو سی‌آی گیمز، سازنده سری، با همکاری آکتپوس گیمز، یک بازی اندروید و آیفون با نام Sniper: Ghost Warrior نیز منتشر کرده است که تجربه‌ای مشابه با نسخه‌های کنسولی ارائه می‌کند. نسخه موبایل Sniper: Ghost Warrior، دارای چهار حالت بازی مختلف است؛ حالتی مثل Story که در آن گیمر باید در نقش یک تک تیرانداز، وارد یک باند کارتل شود و برای کشتن سردسته آن تلاش کند یا حالت Contract که تلاش برای زنده ماندن را به تصویر می‌کشد و در آن باید تا زمانی که زنده هستید، برای کشتن دشمنان تلاش کنید. 

Sniper: Ghost Warrior همچنین گرافیک و جلوه‌های بصری بسیار زیبایی هم دارد و مانند نسخه‌های کنسولی، در آن شاهد دوربین سینمایی نیز هستیم و گلوله‌ها تا برخورد به هدف، با صحنه‌ای سینمایی دنبال می‌شوند. ترکیب این جلوه‌های بصری زیبا با موسیقی گوش‌نواز، باعث شده تا Sniper: Ghost Warrior حس و حالی شبیه به یک بازی کنسولی ارائه کند. پس اگر به بازی‌های شوتر، مخصوصا از نوع اسنایپر علاقه دارید، دانلود بازی Sniper: Ghost Warrior پیشنهاد می‌شود.

بازی Don

Don"t Starve: Shipwrecked

بازی Don"t Starve اولین بار در جریان سال 2013، برای پی‌سی منتشر شد و توانست به‌عنوان یک بازی مستقل، استقبال خیلی خوب گیمر‌ها و منتقدین را نیز در پی داشته باشد؛ به طوری که موفقیت بازی باعث شد تا شاهد پورت شدن آن برای پلتفرم‌های دیگر نیز باشیم. حال یک نسخه کامل از این بازی در قالب Don"t Starve: Shipwrecked برای اندروید و آیفون نیز منتشر شده و اگر به بازی‌های مستقل علاقه داشته باشید، می‌توانید لذت زیادی از آن ببرید.

در بازی Don"t Starve: Shipwrecked باز هم باید با شخصیت ویلسون همراه شوید و سعی کنید برای مدت 100 روز، در یک محیط استوایی ولی بی‌رحم، زنده بمانید. در Don"t Starve: Shipwrecked هم مانند نسخه اولیه این بازی، خطرات زیادی شخصیت ویلسون را تهدید می‌کنند و با اینکه دنیای بازی زیبا و سرسبز است، اما این به معنی کاملا امن بودن آن نیست. در این بازی باید برای پیدا کردن منابع مختلف تلاش کنید و مواظب خطر‌هایی مثل حیوانات وحشی هم باشید. امکان به دست آوردن منابع مختلف، وجود انواع و اقسام تجهیزاتی که می‌توانید آن‌ها را بسازید و همچنین داستانی جالب، Don"t Starve: Shipwrecked را به تجربه‌ای باارزش تبدیل کرده است.

بازی Brutal Street 2

Brutal Street 2

بازی‌های مثل شورش در شهر، در زمان کنسول‌هایی چون سگا جنسیس، محبوبیت زیادی داشتند و هنوز هم طرفداران خود را دارند. حال با گسترش بازی‌های موبایل، آثار مختلفی در این سبک یعنی مبارزه‌های خیابانی برای اندروید و آیفون منتشر می‌شوند که تجربه برخی از آن‌ها، بسیار هم لذت‌بخش است. Brutal Street 2 یکی از همین دست بازی‌ها است که در آن می‌توانید حس و حال مبارزه‌های خیابانی را به بهترین شکل تجربه کنید. 

در ابتدای بازی Brutal Street 2، شاهد دزدیده شدن دو دختر هستیم و حال وظیفه شخصیت اصلی بازی است که برای نجات آن‌ها اقدام کند. با اینکه در ابتدای بازی، شخصیت اصلی به‌تنهایی با دشمنانش مبارزه می‌کند، به مرور زمان شاهد اضافه شدن شخصیت‌های جدیدی نیز به بازی هستیم که هریک توانایی‌های خاص خودشان را دارند و همین مساله، ابعاد تاکتیکی بیش‌تری به Brutal Street 2 می‌بخشد. برای مثال، یکی از شخصیت‌ها قادر به احیای سلامت شخصیت دیگر است و در نقطه مقابل، شخصیت دیگری می‌تواند از راه دور به سمت دشمنان تیراندازی کند.

بازی Badland 2

Badland 2

نسخه اول بازی Badland یکی از بهترین بازی‌های آرکیدی بود که برای اندروید و آیفون منتشر شد و علاوه بر استقبال عالی گیمر‌ها، بازی توانست جوایز مختلفی را نیز دریافت کند. همین هم باعث شد تا سازندگان بازی، سراغ ساخت نسخه دوم آن بروند و Badland 2 پس از گذشت دو سال از انتشار نسخه اول، منتشر شد. Badland 2 روندی مانند نسخه اول خود دارد، اما چالش‌های جدیدی نیز ارائه می‌کند. در این بازی، دوربین به صورت خودکار حرکت می‌کند و شما باید سعی کنید که از دوربین جا نمانید؛ وگرنه شکست خواهید خورد. 

اما پیشروی در مراحل بازی، به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست و شاید بتوان مراحل اولیه را پشت سر گذاشت، اما به مرور زمان شاهد اضافه شدن چالش‌های جدیدی به بازی در قالب تله‌ها و موارد دیگر هستیم. بازی Badland 2 در مجموع 4 جهان مختلف دارد که هریک، طراحی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در هرکدام از آن‌ها شاهد 10 مرحله هستیم و تعداد مراحل کلی بازی به 40 می‌رسد. Badland 2 همچنین علاوه بر گیم‌پلی عالی، جلوه‌های هنری بسیار زیبایی هم دارد و می‌توان آن را جزو بازی‌های زیبای موبایل حساب کرد. پس اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور هستید و مخصوصا از نسخه اول Badland هم لذت زیادی بردید، دانلود بازی Badland 2 پیشنهاد می‌شود.

بازی The Executive

The Executive

Brutal Street 2 تنها بازی مبارزه‌ای این هفته نبوده و در این لیست یک بازی دیگر در این سبک، به نام The Executive نیز معرفی خواهیم کرد. داستان بازی اندروید و آیفون The Executive از این قرار است که یک کارمند اداری معمولی، یک روز مطلع می‌شود که همه همکارانش به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل شده‌اند و قصد جانش را دارند. حال این کارمند باید سعی کند با تمامی این موجودات یا همان همکاران سابقش به صورت تن به تن مبارزه کند و زنده بماند. 

The Executive در مجموع شامل 120 مرحله مختلف می‌شود و سازندگان، بیش از 50 نوع دشمن برای آن طراحی کرده‌اند که هریک نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. در طول هر مرحله باید با چند دشمن مبارزه کنید. بازی The Executive همچنین یک سری المان‌های نقش‌آفرینی هم دارد و به مرور زمان، با به دست آوردن پول رایج بازی، می‌توانید قابلیت‌های مختلف شخصیت خود مثل سلامتی یا قدرت را ارتقا بدهید. با اینکه The Executive سه دلار قیمت دارد، اما بازی‌ای است که می‌تواند در طولانی مدت هم سرگرم‌کننده باشد و قطعا ارزش خرید و تجربه کردن را دارد.