سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایسوس کیبورد مکانیکی ROG STRIX FLARE را معرفی کرد

کیبورد مکانیکی و گیمینگ جدید ایسوس، یکی دیگر از محصولات جذاب این شرکت در نمایشگاه CES 2018 است.

ایسوس کیبورد مکانیکی ROG STRIX FLARE را معرفی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES 2018 در کنار معرفی کامپیوتر‌های گیمینگ، وسایل جانبی جذابی برای این دسته از کاربران معرفی کرد. یکی از این محصولات، کیبورد مکانیکی و گیمینگ جدید ایسوس است که از کلید‌های Cherry MX RGB در آن بهره می‌گیرد. چراغ‌های ال‌‌ای‌دی کلید‌های این صفحه‌کلید نیز توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ دارند.

ایسوس هنوز نمونه‌های کلید به‌کاررفته در این کیبورد را به‌طور دقیق مشخص نکرده است. اما در صورتی که با کلید‌های Cherry MX RGB آشنایی دارید، قطعا می‌دانید این خانواده شامل انواع آبی، قرمز، قهوه‌ای و مشکی می‌شود که انواع مختلفی از فید‌بک و نیروی مورد نیاز برای فشرده شدن را به همراه دارند. 

به‌جز مکانیزم و کلید‌های کیبورد گیمینگ جدید ایسوس، این صفحه‌کلید تمامی کلید‌های مورد نیاز بخش چند‌رسانه‌ای را نیز به همراه دارد. اما یکی دیگر از نکات جالب‌توجه در رابطه با کیبورد ROG STRIX FLARE، بخش نورپردازی شده‌ی بالا و سمت راست کیبورد است که گیمر‌های می‌توانند نشان تیم خود در این بخش قرار دهند.

کیبورد ROG STRIX FLARE ایسوس از درگاه USB نوع A برای اتصال موس یا هدفون نیز بهره می‌برد. کیبورد گیمینگ ایسوس همانند سایر محصولات گیمینگ این شرکت از پلتفرم آئورا پشتیبانی می‌کند تا کاربران نورپردازی سفارشی‌شده و اختصاصی خود را در سطح کلید‌ها پیاده کنند. محل استراحت‌گاه جداشونده‌، دیگر مشخصه‌ی کیبورد ROG STRIX FLARE است که بدین ترتیب آن را به گزینه‌ی جذابی برای گیمرها تبدیل می‌کند.